Известие

Collapse
No announcement yet.

Подлежи ли на ремонт или обслужване вариатора на Алфа Ромео 156 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Това със шлиците ми е много тъпо. 5, 6 вариатора съм отварял. Някои от тях непоправими. Шлиците са перфектни. Износване е аксиално. Даже се и вижда корпуса на вариатора как е надран.
    Аз предимно с подбити шлици и изпилени едностранно пружини съм виждал предполагам че и корпуса се изпилява по същия начин но износването е по малко, когато ремонта стане на време .
    Новия е за предпочитане но си е цифра и които не може да си позволи какъо и там където може да се избегне смяната се ремонтира.
    Last edited by dimo; d.m.y г., 12:51.
    sigpicAlfa 155 2.0 16v

    Comment


    • #17
      ако не се ремонтира вариатора и не се подменя какво може да се случи с двигателя?
      не се интересувам аз. интересува се един приятел с 156 1.8 на който му трака и не влиза във форума

      Comment


      • #18
        Ами от прочетеното в нета и разговорите ми с различни майстори, тропащият вариатор се отразява на разхода на гориво, както и на динамиката на автомобила. Общо взето колегите са прави, че ако се хване в самото начало (тоест да притропва при палене), ремонтният комплект му се отразява добре и казват, че може да изкара още десетки хиляди километри преди да се обади. При другите фази ефекта е краткотраен и не си струва упражнението. Общо взето вариатор се прави/сменя при обслужване на колата, защото се спестяват парите за труд за смяната му.
        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
        Alfa Romeo 156, 2.0TS

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
          ако не се ремонтира вариатора и не се подменя какво може да се случи с двигателя?
          не се интересувам аз. интересува се един приятел с 156 1.8 на който му трака и не влиза във форума
          ми ще трака зверски и на някоя бензиностанция ще ти напълнят колата с нафта до горе
          sigpicAlfa 155 2.0 16v

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
            Ами от прочетеното в нета и разговорите ми с различни майстори, тропащият вариатор се отразява на разхода на гориво, както и на динамиката на автомобила. Общо взето колегите са прави, че ако се хване в самото начало (тоест да притропва при палене), ремонтният комплект му се отразява добре и казват, че може да изкара още десетки хиляди километри преди да се обади. При другите фази ефекта е краткотраен и не си струва упражнението. Общо взето вариатор се прави/сменя при обслужване на колата, защото се спестяват парите за труд за смяната му.
            Тракането на вариатора по никакъв начин не се отразява на вървенето на колата и разхода.
            За пример ще дам една 145 1,6 дето понавървява повечко масленозелена на цвят колата на Neo трака си вариатора а колата си върви повече то чудесно.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #21
              От къде да си купя нов читав вариатор ? Може и оферти на ЛС.
              Alfa Romeo 1.8 TS `98
              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                От къде да си купя нов читав вариатор ? Може и оферти на ЛС.
                Е той новия си е читав От магазина
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  А ментаци няма ли?
                  Alfa Romeo 1.8 TS `98
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Полека, че е много заядлива
                    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                      А ментаци няма ли?
                      Този който се наеме да произвжда менте вариатора трябва да фалира. Това е част която се харчи особено рядко. Отиваш в магазина и си поръчваш. Идва в кутиика Рикамби пригинали.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Ясно. Но понеже съм срещала обяви от колеги , че могат да доставят от чужбина, та си помислих да няма измама тука неква ...
                        Alfa Romeo 1.8 TS `98
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          няма измама аз съм с такъв Ферариста ми го намери идеален е и нямам проблем накъде 250-280лв беше.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #28
                            И аз имах същия проблем с моита 156-ца , 2-ка двигател е и докато не загрее работи като дизел. Отидох в Александър ауто и ми казаха че е за смяна на вариатор - 300лв
                            Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                            Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                            Comment


                            • #29
                              Моя чисто нов вариатор изкара 15к повече не се занимавам ремонтен комплект и колкото толкова

                              Comment


                              • #30
                                Не си случил.....
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X